Ki gondolta volna, hogy egy bugyiclutch ilyen kelendő lehet? A Lace Laboratory együttműködik Lisa Helena Jacobsson tervezővel, és a fehérneműket táskákká alakítják át.
A Lace Laboratory, egy nők által működtetett online fehérneműmárka összefogott a svéd tervezővel, Lisa Helena Jacobssonnal, és közösen egy olyan táskakollekciót hoztak létre, amely újrahasznosított fehérneműkből készült. A Faye Flensburg és Felicia Lönnqvist által közösen alapított Lace Laboratory váratlan együttműködése távol áll a márka eddigi megszokott darabjaitól.
Ez az innováció a divat és a játékosság tökéletes kombinációja.A divatnak nem kell mindig olyan komolynak lennie.
– nyilatkozta Lönnqvist.
A fehérneműk általában háttérbe szorulnak, és diszkréten megbújnak a több réteg ruha alatt. Ez a divatos vállalkozás azonban drámaian meg akarja változtatni ezt a narratívát.
A kollekció 12 egyedi táskát tartalmaz, amelyek mindegyike 15-20 pár soha nem hordott bugyiból készült, és új életet lehel Lisa Jacobsson immár jellegzetes, húzózsinóros dizájnjába. Jacobsson saját elmondása szerint ez egy „szívvel készült” együttműködés, amely tudatosan újrahasznosítja a kiváló minőségű csipkét, miközben továbbra is az általa ismert esztétikához igazodik.
De miért pont Lisa Helena Jacobsson?
Követtük Lisa munkásságát az évek során, és lenyűgözött minket mind a dizájnja, mind pedig a szuperédes személyisége
– válaszolja Lönnqvist. A Lace Laboratory meglévő árukészletének és Jacobsson tervezői érzékének kombinálásával ez az együttműködés remélhetőleg több lesz, mint egy kreatív vállalkozás. „Reméljük, hogy ez az együttműködés más fehérneműmárkákat is inspirál majd arra, hogy a megszokott kereteken kívül gondolkodjanak, és mindenféle ötlethez újra feldolgozzák és felhasználják az anyagokat.”
Az újrahasznosítás egy igazán fontos alappillére a fenntartható divatnak, és ez szerencsére a fehérneműmárkánál is teljes mértékben jelen van. „Az alsóneműk gyakran kiváló minőségű, puha és légáteresztő textíliákból készülnek, gyönyörű színekben, amelyeket sokféleképpen lehet újrahasználni.”
Ez az együttműködés egy felszólítás a fehérneműipar számára, egy olyan innováció, amely tele van szórakoztató újdonságokkal. Hiszen Lönnqvist is megmondta: a divatnak nem kell mindig olyan komolynak lennie!
Forrás és képek: Vogue Scandinavia