Az elegáns és kortárs Falconeri a kasmír eredetét feltáró közös felfedezőútra invitálta vendégeit első milánói divatbemutatóján. A Fonderia Macchiban megrendezett eseményen a márka ízekből, színekből, illatokból és dallamokból álló minden érzékszervre kiható élményben részesítette vendégeit. A nyersanyag keresésétől a gyártási folyamatokon át, egészen a fonalgombolyagok létrejöttéig egyedi istallációk mutatták be a kasmír útjának különböző szakaszait.
A show vitathatatlan főszereplője a kasmír volt, amely lágy játékával végigkísérte a Falconeri ruhadarabok felvonulását. A márka DNS-ének igazi lényege a nyersanyagokra és a kivitelezésre fordított figyelemben rejlik. Egy érzéki utazás, amely a Falconeri kreatív igazgatójának, Laccio szakértelmének és a márka egyedülálló történelmének elegyéből ered.
A márka elköteleződött a legkiválóbb anyagok keresése iránt, egészen a távoli Mongóliáig utazik, hogy kiválassza a legjobb kasmírszálakat. A Falconeri Superior Cashmere története így Ázsiában kezdődik, ahol a Hircus kecskéktől származó legfinomabb pelyhek válogatása zajlik. Innen a nyers kasmír az olaszországi Biellába repül, ahol fonalat készítenek belőle, majd Avioban, a márka gyárában fejezi be útját, ahol az orsó anyaggá és kész ruhadarabbá formázza.
Az estén részt vett számos a televízió és a közösségi média világából ismert arc, többek között Chiara Ferragni – a márka olaszországi nagykövete – de feltűnt az Emily Párizsban közkedvelt sorozat szereplője a francia Philippine Leroy-Beaulieu is! Természetesen Epres Panni a márka hazai nagykövete is részt vett a bemutatón.
A Falconeri értékesítése hálózata jelenleg 91 olaszországi és 84 külföldi butikból áll. Magyarországon a Fashion Streeten és idén márciustól már a Mom Parkban is várja a kasmír kedvelőit!
Borítókép, képek: Falconeri