Ahogy emelkedik a hőmérséklet, úgy nő az izgalom a divat világában is. Ez az időszak kreativitás friss hullámát hozza el, hiszen a tervezők magával ragadó kampányokon keresztül mutatják be legújabb kollekcióikat. Ezek a legmenőbb tavaszi/nyári divatkampányok – legalábbis szerintünk!
Közeledik a szép idő, ez pedig egyet jelent számomra az új divatkampányok görgetésével. Ahogy mindig, most is igen erős a felhozatal, de ebben a cikkben összegyűjtöttem az én személyes kedvenceimet (amik lehetnek nagyon kedveltek, vagy megosztóak is akár). Nézzük is őket!
Chlöe és Halle Bailey, valamint Selma Blair színésznő csatlakoztak a Pandorához, mint az ékszermárka legújabb arcai. A bejelentés egybeesik a BE LOVE elnevezésű új kampánnyal, amely a Valentin-napot új színben tünteti fel. Az üzenet egyszerű: „A szerelem egy ige és egy cselekvés” – olvasható a Pandora közleményében.
Kép: Pandora
A szerelem számos formáját ünnepli ez a kampány: a romantikától és a családtól kezdve az öngondoskodáson át az önbizalomig. Így az olyan sokoldalú tehetségek, mint Selma Blair író és szószóló, aki a hozzáférhetőséget és az aktivizmust tette életcéljává, miután 2018-ban diagnosztizálták nála a szklerózis multiplexet, valamint a testvérpár, Chlöe és Halle Bailey természetesnek tűnt, hogy terjesszék az üzenetet.
Kép: Pandora
A három nő különböző anyagú, formájú és fazonú ékszereket visel, köztük sterling ezüstöt, 14K aranyozást, muránói üveget, tömör aranyat és természetesen laboratóriumi eljárással növesztett gyémántokat, és a Pandora ékszerkínálatának sokszínűségét is bemutatja. A lényeg? Bármi is legyen a szeretetnyelved vagy a személyes stílusod, a Valentin-nap az élményekről szól, nem pedig az elvárásokról. És ha ez magába foglalja a gyémántokat is, annál jobb.
Hatalmas port kavart 2022 novemberében a márka Gift Shop kampánya. A kampányban hat gyerek szerepelt, mindegyikük egy-egy plüssmackó formájú táskát fog a képeken, azonban a macik nem éppen úgy néztek ki, mint amit szívesen adnánk oda a gyerekeknek. Rengetegen jelezték, hogy BDSM-kellékekre emlékeztetik őket a képeken látható tárgyak, csak úgy, mint a mackós táskák kinézete is. A Balenciaga még akkor bocsánatot kért az emberektől, vállalták a teljes felelősséget, de lássuk be, hogy azóta a márka egyfajta feketelistán van.
Most 2024-et írunk, és ha jobban belegondolunk, nem igen hallottunk semmit a márkáról az elmúlt 1,5 évben. Azonban, aki szemfüles, az észrevehette, hogy egyre több vörös szőnyegesen eseményen jelennek meg sztárok Balenciaga ruhákban. Ebből kifolyólag talán nem is olyan meglepő, hogy a napokban a márka bejelentette, hogy Kim Kardashian (aki már korábban is dolgozott a Balenciagaval), visszatér, de ezúttal nagyköveti pozícióba. Őszintén kíváncsiak vagyunk, ki tud-e mászni a gödörből az olasz márka!
Kép: Balenciaga
És ha már Kim Kardashian, akkor nem feledkezhetünk meg imádott márkájáról, a SKIMS-ről sem. Ahogy arról már korábban mi is beszámoltunk, legújabb, Valentin-napi kampányának Lana Del Rey lett az arca, a fotók pedig mesések lettek. Szerintem bátran kijelenthetjük, hogy erre a párosra senki sem számított, de az első pillanattól fogva odáig vagyok az együttműködésért!
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A BLACKPINK énekese, Jisoo az Alo Yoga legújabb kampányának frontembere, amely a márka következő tavaszi kollekcióját népszerűsíti, és amely az új, 2024-es tavaszi színvilágában mutatja be a ruhákat.
Ez a partnerség az Alóval tökéletes választásnak tűnt, mivel az egészségem és a jóllétem mindig is prioritás volt számomra. Szeretek mozogni, amikor csak időm engedi jógázom vagy pilates órára megyek
– mondta Jisoo egy sajtóközleményben. Egyáltalán nem meglepő, hogy a koreai énekesnő csatlakozott az Alo Yoga csapatához, hiszen már így is számtalan nagy márka arca. Talán a legismertebb ilyen együttműködése a Dior globális márkanagyköveteként betöltött szerepe. Az évek során a francia luxusmárka számos bemutatóján részt vett, és gyakran utazott Szöulból Párizsba. Tavaly születésnapjára még egy különleges ünnepi rúzsárnyalatot is piacra dobott a Dior Beauty-val. Nemrégiben Jisoo-t a Dyson nagykövetévé is kinevezték, és még egy különleges kiadású Dyson Airwrap kampányban is szerepelt.
Kép: Alo Yoga
Az egész internet megőrült, amikor napvilágot látott a Calvin Klein legújabb kampánya, amelynek Jeremy Allen White a főszereplője. (Bevallom, engem is eléggé zavarba hozott a kampányvideó, és ha még nem tettétek, akkor megnézhetitek ti is, hogy minden világos legyen számotokra is!) A Medve színésze a képeken a márka ikonikus farmernadrágjából kibújva és a klasszikus alsónemű monogramos derekát húzogatva látható.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Pamela Anderson karrierje reneszánszát éli, és nem látszik, hogy egyhamar véget érne. Csak az elmúlt évben a kritikusok elismerését kiváltva kiadta Love, Pamela című memoárját, csatlakozott a Pandora ékszer nagyköveteinek sorához, és olyan stílusos sajtókörútra indult, hogy a divat egyik legkeresettebb múzsájává vált. A legnagyobb port azonban a (még tavaly szeptemberi) Párizsi Divathéten kavarta, ugyanis egy laza öltönyszettben és smink nélkül (!!!!!!) jelent meg.
Január elején egy újabb kampány arca lett, ezúttal a New York-i Proenza Schouler-é. A Davit Giorgadze által fotózott és Thistle Brown által stylingolt SS24-es kampányban Pam teljes pompájában látható. A márka honlapja szerint az új kollekció középpontjában a Proenza Schouler és a hölgyeiket meghatározó belső tulajdonságok állnak: felnőtt, városias, intelligens, anélkül, hogy feláldozná a kísérletezés és a játék fiatalos tulajdonságait.
A vörös szőnyegen a lazaság és az avantgárd keveredésére való hajlamával Anderson tökéletesen képviseli ezt az eszmét. A színésznő smink nélkül, és híres szőke haját hátrafésülve nagyon otthonosan mozog a Proenza elegáns konstrukció és a szokatlan stílus keverékében.
Kép: Proenza Schouler
Borítókép: Calvin Klein