×

Hamarabb jött a Valentin-nap! Lana Del Rey lett a Skims legújabb kampányának arca

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2024. 01. 19.

Kim Kardashian tudja, hogyan kell az emberek figyelmét teljes mértékben felkelteni. A híres és imádott Skims márka ezúttal Lana Del Rey-t választotta kampányarcnak, mégpedig a Valentin-napi kollekciójukhoz. 

Pharell Williams jelenléte egyértelműen érezhető a francia divatháznál. A mostani lépése olyan, mintha már valójában évek óta készülőben lenne: érkezik a Louis Vuitton x Timberland kollaboráció!

Szerintem mindenki nevében mondom, hogy erre aztán nem számítottam! Igazán vagány húzás ez Kim Kardashiantól, az egész kollekció  csodálatosnak ígérkezik. A TikTok Lana Del Rey-t a coquette trend nem hivatalos királynőjévé koronázta, és jó látni, ahogy az énekesnő kihasználja ezt a helyzetet.

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SKIMS (@skims) által megosztott bejegyzés

Skims x Lana Del Rey

A kampányképeket a brit fotós, Nadia Lee Cohen készítette, és sikerült egy meseszerű hatást elérnie (legalábbis nálam.) Az egyik képen Lana egy óriási babakék csokoládé dobozban ül, teljesen babakék ruhát visel, a feje mindkét oldalán nagy masnikkal díszítve. Egy másik képen fekete ruhát, fekete csipkefátylat és egy magasszárú fekete csizmát visel.

Skims x Lana Del Rey

Kép: Skims

Skims x Lana Del Rey

Kép: Skims

Van olyan kép is, ahol egy babarózsaszín bodysuitban, hozzá illő kesztyűben és csak egy hajcsatban látható. Ami a legjobb? Bolyhos, fehér kiscicák is helyet kaptak az egyes felvételeken. Idén a márka Valentin-napi shopja több mint 29 limitált kiadású fehérneműt, pizsamát és lenge öltözéket tartalmazó kollekcióval bővül ki. 

A kezdetektől fogva nagy rajongója vagyok a Skimsnek, ezért nagyon izgalmas, hogy a Valentin- napi kampányukban szerepelhetek. A kollekciójuk annyira szép és álomszerű, és ez nagyon szórakoztatóvá tette a Nadiával való együttműködést a kreatív munkában. Remélem, nektek is annyira tetszik, mint nekem

– nyilatkozta Lana Del Rey a közleményben. 

Hát az már biztos, hogy én odáig vagyok az egész kampányért, és alig várom, hogy elérhető legyen a nagyközönség számára is a teljes kollekció! 

Del Rey, akinek legutóbbi albuma, a „Did You Know That There’s a Tunnel Under the Ocean Blvd” öt Grammy-jelölést kapott, csatlakozik a márka A-listás hírességeihez, akik a márka lüktető kampányaiban szerepelnek. Októberben a „Szex és New York” sztárja, Kim Catrall volt a Best of Skims kampány frontembere, és olyan sztárok, mint Ice Spice, PinkPantheress és Sza is együttműködtek már a márkával. Simona Tabasco és Beatrice Grannó a Fehér Lótuszból a 2023 Valentin-napi kampányának voltak a főszereplői.

A kollekció január 23-tól érhető el a nagyközönség számára a skims.com weboldalon!

Borítókép: Skims