×

Nagyágyúkkal erősít a BOSS 2024-es tavaszi/nyári kampánya

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2024. 02. 4.

#BeYourOwnBOSS – szól ismét a BOSS legújabb, tavaszi/nyári kampányának a szlogenje, amely a magabiztos és előretekintő hozzáállás mellett az önbizalmunkba és a megérzéseinkbe vetett bizalmat hirdeti. És ahogy azt a márkától már megszokhattuk, ezúttal is olyan világsztárokat szerződtetett, akik hűen közvetítik ezt az inspiráló üzenetet. 

Pharell Williams jelenléte egyértelműen érezhető a francia divatháznál. A mostani lépése olyan, mintha már valójában évek óta készülőben lenne: érkezik a Louis Vuitton x Timberland kollaboráció!

Ebben a szezonban a stílus mellett a döntéseink kerülnek előtérbe, hangsúlyozva, hogy a választás a tiéd! Azaz a saját „BOSS”-oddá válás ereje csakis benned rejlik. A globális kampány a visszatérő és már jól ismert BOSS-nagykövetek mellett – mint a dél-koreai színész, Lee Minho, vagy az olasz teniszező, Matteo Berrettini – izgalmas új arcokat és igazi nagyágyúkat is prezentál. Többek között a brazil szupermodellt, Gisele Bündchent és a brit modellt, Adwoa Aboah-at. Szintén visszatérő arcként pedig ezúttal is Suki Waterhouse prezentálja a BOSS órákat, ékszereket és szemüvegeket. 

Boss

Suki Waterhouse

A márka SS24-es kollekciója Miamiben debütált, a divatbemutatón pedig ezúttal is a szofisztikált, nem túl harsány színpaletta és a klasszikus darabok modern megközelítései voltak a főszerepben. Az új kollekció egy teljes ruhatárat mutat be: stílust ad minden alkalomhoz, megfelelve a 24/7-es életmódnak. Az ikonikus öltönyök ebben a szezonban modern sziluettekben jelennek meg, amelyet lágy árnyalatok, könnyű textúrák és kontrasztok kísérnek. A brand-identitás szempontjából a kulcsszavak a folytonosság és a struktúra, igazodva a közelgő melegebb hónapokhoz.

Boss

Adwoa Aboah

BOSS

Matteo Berrettini

A Double B monogram jelentősége

A kollekció egy központi, visszatérő motívummal rendelkezik, ez pedig az új Double B monogram, amely sok terméken megtalálható a márka kínálatában. Ez a megkülönböztető részlet az összefonódó dizájnnal megtestesíti egy igazi BOSS szellemiségét – egy bátor egyént, aki nem fél kinyilvánítani a véleményét. A Double B monogram debütálását egy többágú digitális kampány vezeti majd. A motívumot hiper-realisztikus CGI technológiával fogják újra létrehozni, amelyek szuperméretű 3D képekben jelennek majd meg világhírű helyszíneken szerte a világon.

A „Double B, Every Me” mottó alatt közel 100 márkakövet – híresség, sportoló és influenszer – készít majd tartalmat az Instagramra és a TikTokra, kifejezve személyiségük kulcsfontosságú részleteit. Mindezt természetesen az új Double B monogram kollekció ikonikus darabjainak viselésével. A márka rajongói is csatlakozhatnak a kezdeményezéshez: nemsokára egy egyedi Instagram-filter is szerepet kap a kampányban.

Hologram felhasználásával globális kampány? Naná!

A BOSS igen erősen indította el az új a kampányt. Január 31-én naplementekor a londoni Tower Bridge közelében egy 10 méter magas hologram volt látható a márkakövetekről, Lee Minho-ról és Gisele Bündchenről. A BOSS az első divatmárka, amely nagy léptékű hologram felhasználásával indít globális kampányt, új lehetőségeket nyitva meg az utcai hirdetés terén. Ez a lenyűgöző vizuális megjelenítés izgalmas tartalmat teremt a márka közösségi csatornái számára.

Az innovációnak kiemelt szerepe van a stratégiánkban, hogy nagy hatást érjünk el a fogyasztók körében és valami érdekfeszítőt teremtsünk. A hologram a technológia erejének felfedezésével kapcsolatos kíváncsiságunk és kutatásunk legfrissebb kifejezője. Az általa hozott újdonság segít abban, hogy izgalmas, megosztható és emlékezetes tartalmakat hozzunk létre. Ezzel új élményt nyújtunk a közönségünknek, ami pozitív asszociációkhoz vezet a márka iránt. Arra törekszünk, hogy segítsük és ösztönözzük a fogyasztókat, hogy mélyebben kapcsolódjanak márkánkkal, valamint felfedezzék és megvásárolják a termékeinket

– mondta Nadia Kokni, a HUGO BOSS Globális Marketing és Márkakommunikáció Ügyvezető Igazgatója.

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BOSS (@boss) által megosztott bejegyzés

Az új SS24 kollekció 2024. január 31-től érhető el a világ minden BOSS üzletében, a boss.com weboldalon és viszonteladó partnereiknél. 

Borítókép és képek: BOSS