Sydney Sweeney lett a Jimmy Choo legújabb márkanagykövete, és elnézve a Palm Springsben forgatott kampány anyagát, ezen nem is csodálkozunk: a márka választása telitalálat!
Sydney Sweeney neve jelenleg az egyik legkeresettebb a filmes szakmában, de a divatmárkák körében is egyre népszerűbb. Nem is csoda, hogy jelenleg mindenki őrülten szerelmes a színésznőbe: tehetséges, önazonos, fiatal. Vagyis egy igen inspiráló személyiség. A neki udvarló márkák sorába pedig most a Jimmy Choo is beállt, Sydney lett a 2024-es tavaszi-nyári kampány arca!
Az „Út az örömhöz” címet viselő kampányt Palm Springs-szel a háttérben Oliver Hadlee Pearch fotózta. A művész az Euphoria színésznőjét a márka cipőivel és táskáival együtt ábrázolja a tipikus kaliforniai tájban. Sydney pedig a tőle megszokott profizmussal, érzéki, pezsgő bájával és kisugárzásával prezentálja a kollekciót. A fotók fókuszában az utazás hangulata áll: egy menekülés a városból a szabadba, az ég és a sivatag közé, ahol Sydney az új szezon kultikus darabjait viseli.
„Sydney megtestesíti a Jimmy Choo szellemiségét. Tehetséges, magabiztos és játékos, hihetetlen munkamorállal. A csillogását nagy önbizalom támasztja alá. Imádtunk vele együtt dolgozni a kollekció történetének megalkotásán, amely egy felemelő kalandba vitt minket.” –Mondta Sandra Choi, a márka kreatív igazgatója.
Elnézve a képeket, ezzel az állítással mi is teljesen egyetértünk!
A Summer 2024 a klasszikus amerikai utalásokból merít a márka könnyed csillogásával ötvözve. A Cece Mule a western csizma egyedi értelmezése, amelyet a statement kivitelek, szövetek és textúrák animálnak. A Cinch kézitáska egy könnyed húzózsinórzárról kapta a nevét, amely lágyan szűkített és hosszúkás sziluettet eredményez. Ezek mellett a nyárra bevezetett további darabok közé tartozik a Diamond Shoulder East-West és a Diamond Crossbody új kivitelben. Alább pedig megtekintheted a komplett életérzést!
Fotók: Jimmy Choo