Az amerikai rapper Naoto Fukusawa japán formatervezővel közösen hódítja meg az élelmiszeripart, a világ kedvenc hambiját csomagolják újra.
Nem túl gyakori, hogy egy szendvics több mint egymillió lájkot kapjon az Instagramon, persze ez is csak azon múlik, hogy kié a poszt, és mi a mondanivalója. (Mert ugye láttunk már ötvenmillió lájkot ért tojást is.) Ezúttal Kanye West mekis kollaborációja robbantotta fel az instát. A rapper hétfőn „tért vissza” a platformra márciusi felfüggesztése után (amikor a Meta úgy döntött, a rapper posztjai megsértették a gyűlöletbeszédre és a zaklatásra vonatkozó irányelveiket, miután volt feleségét és új pasiját fikázta nyilvánosan), a lájkok pedig nem várattak magukra még akkor sem, ha a poszt egy dobozba csomagolt hamburgert ábrázol. A kollaboráció eredménye az eredeti dizájnttól eléggé eltávolodik a minimalista stílus irányába, de mi mást vártunk volna a japán formatervezéstől? Így a rikító piros doboz helyett egy áttetszőnek tűnő, magát a terméket mutató csomagolást láthatunk, persze az ikonikus logó maradt, de jóval visszafogottabb összhatásban.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az együttműködés maga nem annyira meglepő, hiszen Kanye korábban is többször kifejezte rajongását az amerikai étteremlánc iránt. Exfeleségével, Kim Kardashiannal egyszer még azt is megosztották, ki mit szokott rendelni, ha rákívánnak a mekis kajára. Ha valaki nem tudná (és nem is szeretne tovább az infó nélkül élni), a sztárpáros a következő menüt szokta volt rendelni: Kanye milkshake-et, sültkrumplit, Chicken McNuggets-et és hozzá Tangy BBQ szószt, Kim viszont a turmix, a csirkefalatok és a sült krumpli mellé hamburgert és almás pitét is evett, ha már egyszer.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Hát, a közös evéseknek (is) annyi, mi viszont addig is várhatjuk, a sült krumplit miben szeretné prezentálni nekünk a tervezőpáros.